piątek, 20 lutego 2009

Nowości - wstążki

Tak, tak ... miałam pisać częściej, ale jakoś mi to nie wychodziło. Juunko, to, że nie dodawałam postów na bloga nie oznacza, że nic nie robiłam - przeciwnie :) Przez ten prawie miesiąc nazbierałam trochę rupieci. Narazie mam tego jeszcze mało, ale moja kolekcja z tygodnia na tydzień się powiększa. Fajnie by było teraz dostać jakieś prezenciki scrapowe ^^ ha, ale niestety mogę sobie na tym etapie pomarzyć, ponieważ nikogo tu nie znam, a moje qmpele nie mają o scrapowaniu zielonego pojęcia, urodziny dopiero w listopadzie, a imieniny w maju : P e s z e k !

A teraz zaprezętuję moje nowe wstązeczki ^^





Śliczne, prawda? ^^ jestem dumna, że znalazłam takie cudeńka w okolicy :) hmm... niebawem postaram się tu znowu zjawić i dodać kolejne nowości, może koraliki? zobaczymy :*

2 komentarze:

  1. Ja Ci dam łosiu!! "Moje qmpele nie mają o scrapowaniu zielonego pojęcia" A ja to co, pies?? :P

    Bossskie te twoje wstążki, ale to już mówiłam :P
    Koraliki też pokaż koniecznie, ale dostaniesz kopa w dupę jak nie pokażesz nic, co wyscrapowałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację ja o scrapowaniu nie mam pojęcia ;p
    mam nadzieję, że już nie długo pojawi się jakieś zdjęcie z Twoim arcydziełem. Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń