niedziela, 22 lutego 2009

Nowości - naklejki

Witam :) W dzisiejszej notce dalszy ciąg moich nowości, tym razem naklejki. Co prawda mam ich trochę więcej, ale te 3 zestawy są najnowsze.
Jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ wczorajszego posta skomentowała mi osoba obca :P tzn. osoba, której do tej pory nie znałam, która sama mnie znalazła, a tą osobą jest minimysz ;) dziękuję za komentarz ;**





Tak ... czas prezentacji moich nowości dobiegł końca :) Mam ich jeszcze sporo, dlatego nie będę już zanudzać. Teraz zacznę dodawać moje prace ^^ ha ha ! Czekam jeszcze tylko na przesyłkę ze ScrapArtu i ruszę z produkcją jak burza! ;))
A teraz na końcu małe sprostowanie : Juunko - sory, nie jesteś psem :P hehe. I dodam, że jako jedyna z moich qmpeli znasz się na scrapowaniu ;) zadowolona? :P ha ha ha ;**

3 komentarze:

  1. Witamy;);) Piękne masz te naklejki, wstążeczki, koraliki... Wszystko!;] Już się nie nogę doczekać tych twoich prac:) Bo się świetnie zapowiada!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te wszystkie dodatki, ale proszę o jakąś pracę, bo pęknę z ciekawości ;)
    I dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahahahhahahah gupia jesteś :P Ale w sumie dobrze, że sprostowałaś :P. Tyko nie wkurzaj mnie, piękne masz materiały, wiem, ale jakieś prace dawaj!!! (PeeS - a obiecasz, że mnie nie zabijesz jak powiem, że jeszcze nie zamówiłam tych papierów??)

    OdpowiedzUsuń