poniedziałek, 23 lutego 2009

Tryptyk

Nie wiem co się dzieje ! Codziennie dodaję notki :P szok ! No ale to dobrze. Dzisiaj przedstawię mój tryptyk ^^ W rzeczywistości wygląda to trochę inaczej niz na zdjęciu, ale co tam :)
Mam pewne plany co do mojego bloga ^^ Chyba szykuje się jakieś candy czy coś w tym stylu :D No ale narazie nic więcej nie powiem.
Pochwalę się - wczoraj upiekłam babeczki a dzisiaj chyba upiekę PIEGUSKI (z przepisu od juunki).
do juunki : moze byś podała mi przepis? : P wiesz, ze za przedluzanie zakupu papierow wisisz mi przysługę ^^ ha ha ha .




4 komentarze:

  1. Nice:]:] Pozdrawiam! I zapraszam do mnie: www.justynka-scrapuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne :) Nie umiem wybrać najładniejszego...
    A tekst skądś znam, ale nie mogę sobie przypomnieć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohohoho, a ja widziałam na żywo w Monisiowym pokoju ;] I na żywo jeszcze lepiej wygląda, o! ;D

    PeeS - nową notkę proszę ;]

    OdpowiedzUsuń